|
Продам дипломну роботу на тему «Організація маркет.д-ті на п-ві та шляхи її вдосконалення». Здана на 5. Писав керiвник кафедри. 95 стор.
Зміст
Вступ......................................................................................................................
1 Теоретична частина.............................................................................................
1.1Сучасна концепція маркетингової діяльності підприємства.........................
1.2 Інструменти та напрями маркетингової діяльності на підприємстві...........
1.2.1 Маркетингові дослідження і сегментація ринку.........................................
1.2.2 Маркетингова товарна політика..................................................................
1.2.3 Маркетингова цінова політика....................................................................
1.2.4 Маркетингова політика комунікацій..........................................................
1.3 Організація і конроль маркетингової діяльності .........................................
1.4 Маркетингові ризики і методи їх урахування...........................................
2 Аналітично-розрахункова частина..................................................................
2.1 Техніко-економічна характеристика ТОВ „Компанія „Юнівест Маркетинг” ............................................................................................................
2.2 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю „Компаніїї „Юнівест Маркетинг”.......................................................................
2.3 Обгрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю...............................................................
2.4 SWOT-аналіз.
3. Охорона праці....................................................................................................
3.1 Охорона праці на підприємстві......................................................................
3.2 Організація охорони праці на підприємстві.............................................
4. Висновки..........................................................................................................
Список літератури.............................................................................................
Додатки...............................................
Додаток А – Структура поліграфічних замовлень.........................................
Додаток Б :
Рисунок Б.1 - Частота покупки послуг поліграфії на ринку м.Києва...........
Рисунок Б.2 – Розподіл ринку поліграфії м.Києва.....................................
|